Název: Name: | Breda Ba.65 K.14 | Breda Ba.65 K.14 |
Originální název: Original Name: | Breda Ba.65 K.14 | |
Kategorie: Category: | bitevní letoun | attack aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.09.1935-DD.MM.193R Società Italiana Ernesto Breda per Costruzioni Meccaniche, Sesto San Giovanni | |
Období výroby: Production Period: | DD.09.1935-DD.MM.193R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 81 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1-2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2215 kg | 4883 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3315 kg | 7308 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 12,100 m | 39ft 8,37in |
Délka: Length: | 9,530 m | 31ft 3,19in |
Výška: Height: | 3,855 m | 12ft 7,77in |
Plocha křídla: Wing Area: | 23,500 m2 | 252.95 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Isotta Fraschini K.14 o výkonu 647 kW/880 k nebo Piaggio P.XI RC.40 o výkonu 735 kW/1000 k třílistá stavitelná vrtule | Isotta Fraschini K.14, power 868 hp or Piaggio P.XI RC.40, power 986 hp three-bladed variable-pitch propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 650 l 370 l pomocná nádrž | 143 Imp gal / 172 US gal 81 Imp gal / 98 US gal auxiliary tank |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 389 km/h v 4900 m | 241.7 mph in 16076 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 7,13 min do 3000 m | 7,13 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7750 m | 25427 ft |
Dolet: Range: | 850 km | 528.2 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm v křídle 2x kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm v křídle na dvousedadlových 1x pohyblivý kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm ve věži Breda L nebo M 4x 50kg nebo 100kg bomba | 2x .50 in Breda-SAFAT machine gun in the wing 2x .303 in Breda-SAFAT machine gun in the wing two-seaters: 1x flexible .303 in Breda-SAFAT machine gun in a Breda L or M turret 4x 110 lb or 220 lb bomb |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 20 strojů pro Chile mělo motory Piaggio, výkony byly jen nepatrně lepší než u strojů s Fiaty a kulomety ráže 12,7mm nahrazeny Madseny stejné ráže. | - |
Zdroje: Sources: | Garello, Giancarlo. Breda Ba 65, Ali d´Italia 7. La Bancarella Aeronautica, Torino 1997. Istruzioni e norme per il montamento - la regolazione l´impiego e la manutenzione del velivolo da combattimento Breda/64, con motore FIAT A/80 R.C.41, Società Italiana Ernesto Breda Milano. Ministero dell´Aeronautica, Direzione Generale delle Costruzioni e degli Approvvigionamenti, Roma 1939. www.alieuomini.it |